Hebben jullie immer om betaald voor test rijden merk nieuwe verlangd, verhite auto's te worden? Ja, ons ook! En it''s een mysterie naar ons hoe enkel bloggers en periodiek schrijvers worden toegestaan te doen zo. Serieus. Die in hun juist uitmaken gedacht het was een goede voorstelling om Alex oplossingen naar een te geven
Brandmerk nieuwe Bentley?
Maar, schijnbaar, anyone kan een automobiele journalist voor de laagte, lage prijs van slechts $ worden19.95! David Bellm heeft een
boek uitgeschreven, "Hoe om een Car Magazine Test Driver Te worden," bij wie, volgens zijn Website, hij divulges alle de geheimen respectievelijk hoe om een test bestuurder te worden. Wij veronderstelen hij niet, niettemin, geven erbuit de geheime Test Driver Handshake, omdat regel r. 1 is, "Wij don''t bekletsen de geheime Test Driver Handshake."
Wij aanraden als jullie werkelijk willen te worden betaald aan schrijven voor een auto periodiek die jullie doen het zeer snel. Sedert het het het ziet er dus naar uit het "'beaaal'de" onderdeel mag eerstdaags
veel minder gemeenschappelijk verwerven.
iet eigenlijk het boek gezien, wij can''t zeggen als it''s waardigheid uw geld, of zelfs als Bellm heeft de juiste geloofsbrieven te
rechter schrijven een zodanig op welke wijze om te dirigeren. Maar wij kunnen weg op urenlang omstreeks op welke wijze betoverend het leven van een Test Driver is. Enkel van ons zijn gelukkig om opwekkende nieuwe auto's zoals
BMW''s 335i te drijven (Dan Roth), of de
Saleen S302 Extreme (Hoosde Kruiskops), de
Jaguar XKR (John eff), of de
Smokkelen Karavaan (me),
Suzuki SX4 (Me), en de
Kia Rondo (Mij, opnieuw). Hmmm. Ergens toe gelijk beslist niet hebben hier. Hoeveel was dat boek opnieuw?
[Bron: Autiv]
the contents of this automatic machine translation we do not guarantee the accuracy, please visit the English original content.Welcome to AutoMK.com!